Gustul copilărie

Buna tuturor! 😁 Care este gustul copilăriei voastre? Eu când eram mică , mama sau bunica obișnuiau sa îmi facă placinta cu mere, dovleac sau brânza , orez cu lapte și melcisori cu lapte. 🥧

Astăzi mama mea s-a gândit sa readucă in prezent gustul trecutului , preparând melcisori cu lapte. ☺️

Pe mai târziu! 👩‍🍳

4 gânduri despre “Gustul copilărie

  1. O Doamne , ce gust bun avea copilăria! 💞 . Îmi aduc aminte cu drag de melci cu lapte , gris cu lapte , orez cu lapte 😱. Uneori mai gătesc doar pentru a mă pierde pentru câteva minutele in gustul copilăriei ! O zi frumoasă sa ai om frumos 💙 ! 😘😘

    Apreciază

  2. O Doamne , ce gust bun avea copilăria! 💞 . Îmi aduc aminte cu drag de melci cu lapte , gris cu lapte , orez cu lapte 😊. Uneori mai gătesc doar pentru a mă pierde pentru câteva minutele in gustul copilăriei ! O zi frumoasă sa ai om frumos 💙 ! 😘😘

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu