De zi cu zi…

f

O seară bună tuturor celor online! ❤ Ce mai faceți?

În ultimele zile am avut parte de o vreme frumoasă… atâta de frumoasă încât aș sta în soare pe un scaun cu o carte în mână să iau puțină vitamina D.

Am terminat de citit ,,Dolores Claiborne” de Stephen King, și urmează să citesc ,,Șapte zile pentru o eternitate” de Marc Levy. Va fi prima carte pe care o voi citi de Marc Levy, așa că urați-mi succes. Sper, totodată să fie bună pentru că de cartea lui Stephen King am tras … și nu glumesc… am tras de ea, am tras de mine… Îngrozitor! Nu știu când îi voi face recenzia, deoarece am multe alte cărți pe care vreau să le recenzez ( peste 120). To be continued…

La muncă e totul bine. În fiecare dimineață îmi propun să mă apuc iar de fitness, ca mai apoi să vin seara obosită de la muncă și singurul lucru pe care îl vreau este să stau în pat și să mă odihnesc. Ha ha ha! Fuck off!

Aaa, și astăzi este ziua tatălui meu! La  mulți ani tati! ❤

Voi ce mai faceți? Ce cărți mai citiți? Cum vă mai omorâți timpul?

Kisses!!! ❤

e

8 gânduri despre “De zi cu zi…

      • Nu mi s-a părut. Dacă grea înseamnă că are 600 de pagini (acum depinde și de formatul cărții cred)… dar nu le simți, Dostoievski are un stil aparte, se axează pe psihologia personajelor, dar și pe acțiune, nu e plictisitor.

        Apreciat de 1 persoană

      • Nu am probleme cu numărul de pagini de fel, ci de felul în care scrie Dostoievski, cum ai spus și tu ,, are un stil aparte”… poate pe viitor îi voi acorda o șansă! ❤

        Apreciază

      • Sincer mie nu mi-a plăcut! Este a doua carte pe care o citesc de Stephen King, prima fiind ,,Carrie”. Cartea este scrisă sub formă de povestire, Dolores povestindu-și viața în secția de poliție din urmă cu mai bine de 30 de ani. Povestește cum lucra pentru Vera Donovan, relația cu copiii ei și își mărturisește crima.
        Aceasta își omoară soțul, aruncându-l într-un puț în spatele casei deoarece o bătea, a transferat banii copiilor pentru facultate într-un cont diferit pe numele lui și a încerc să abuzeze sexual de fiica lui. Când Dolores a aflat s-a hotărât să-l ucidă … ei bine ăsta e momentul în care ea mărturisește totul. Mie nu îmi plac cărțile cu crime, dar dacă ție îți plac, dă-i o șansă.
        Citesc dinainte să am blogul și intenționez sa fac recenzii tuturor cărților pe care le-am citit!
        O zi plăcută! :-*

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

