Cel mai frumos cadou

​Bună seara! ♥ Cum ați petrecut de 8 martie?  Ce cadouri ați primit?  

Eu nu am primit nimic material … nici măcar o floarea.  Noi nu ne facem cadouri ,, din obligație” ( Crăciun,  Paște,  Valentine’s Day sau alte zile de genul ăsta). Noi ne facem cadouri atunci când simțim.  Cel mai frumos cadou a fost faptul că ne-am bucurat de acea zi minunată împreună.  ♥♡

O primăvară frumoasă vă doresc!:-*

3 gânduri despre “Cel mai frumos cadou

  1. De 8 martie am lucrat … dar am reușit să evadez seara în timp util cât să primesc niște ghiocei tare drăguți! Și au fost mai mult decât suficienți, alături de niște îmbrățișări calde. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

