Cărți!

3c98c9a7083d97ddd5539e3b4f08be4cSalut! Aceasta este lista cărților pe care mi le doresc dar au devenit aproape imposibil de găsit…

  1. ,,Tema pentru acasă”, Nicolae Dabija
  2. ,, O iubire fără sfârșit”, Richard Matheson
  3. ,,Lupii trecutului. Sofia”, Natașa Alina Culea
  4. ,,Necredincioasa”, Ayaan Hirsi Ali
  5. ,,Aripi frânte”, Gibran Kahlil
  6. ,, Mă gândesc la ea non-stop”,Andreea Cătălina
  7. ,,Lizoanca la 11 ani”, Doina Ruști
  8. ,,Pe aripile vântului”,Margaret Mitchell
  9. ,,Regele playboy – Carol al II-lea al Romaniei”, Paul D. Quinlan
  10. ,,Chimie perfectă” vol I, Simone Elkeles
  11. ,,Cercul nebunilor”, John Cowper Powys
  12. ,,Alegerea” vol I, Kiera Cass
  13. ,, Cândva am fost prințesă”,Jacqueline Pascarl
  14. ,,Bestia umană”, Emile Zola
  15. ,,Dragostea nu moare”, Maitreyi Devi
  16. ,,Flacăra iubirii”, Nicholas Evans
  17. ,,Exorcistul”,William Peter Blatty
  18. ,,Privighetoarea”,Kristin Hannah

Voi pe care le – ați citit?  Exista vreo carte din cele menționate mai sus care nu se merită citită?  Voi ce cărți căutați și ca și mine nu le găsiți?

16 gânduri despre “Cărți!

  1. Pingback: Cărți! | Cronopedia

  2. Pingback: Cărţi! – Biblioteca Cronopedia

  3. Uf! Reușesc într-un final să comentez. Cel puțin două sau trei cărți le am în bibliotecă. Mama citea mult în tinerețe, așa că a adunat o colecție de cărți. Acum câțiva ani s-a reapucat și dacă într-o seară nu reușește să citească se întristează.
    Eu am la mine în oraș, un anticariat foarte dotat, cu multe cărți. Rar se întâmplă să nu găsești ce cauți acolo. Mi se pare că e în continuă creștere anticariatul respectiv. 🙂

    Și dacă nu anticariat, atunci de pe net. Și nu de oriunde … ci de pe anticul okazii. Acolo lumea încă mai vinde cărți și găsești și din cărțile pe care le cauți. 🙂 Chiar și Pe aripile vântului (de asemenea și continuarea ei – care din câte mi-a zis mama, nu e la fel de interesantă ca opera de bază), Maitreyi – Dragostea nu moare (chiar de la mai mulți utilizatori) … am căutat câteva să văd dacă sunt de vânzare acolo. Și sunt! 🙂

    De exemplu, utilizatorul acesta: http://goo.gl/VqGdLf are multe cărți de vânzare + calificative pozitive. Am cumpărat și eu de la el, îl aveam salvat la favoriți.

    Apreciază

Lasă un răspuns

