O bucurie

Într-una din zile,  am avut clienți o familie de englezi veniți cu copiii în vacanță.  Lucrez într-un loc de genul cafenelei „Acuarela” din București. Vă puteți imagina o intrate între două blocuri amenajată în stil vintage cu cărți, muzica anilor ’70-’80…cam tot ce înseamnă retro & vintage găsiți aici. Unul dintre copii acestei familii,  o tânără adolescentă a văzut o carte pe care o căuta de mult timp și nu o găsea. Tânăra s-a oferit să o plătească dar am refuzat-o. I-am oferit cartea fără să mă gândesc la consecințe. M-am văzut pe mine în aceeași situație care se tot repetă. Și eu aș exploada de bucurie dacă aș găsi din cărțile pe care vreau să le cumpăr/citesc dar pe care nu le găsesc.  Poate într-o zi voi posta pe blog lista cu cărțile pe care mi le doresc dar nu le găsesc. Să faci o bucurie,  e un sentiment extraordinar!  🙂

12 gânduri despre “O bucurie

Lasă un răspuns

