O glumă de prost gust

Bună dimineața! ♥ Ieri am făcut o  glumă de prost gust.  Mă veți numi rasistă,  ei bine nu sunt. La urma urmei, glume e glumă și implică toate rasele umane.
Au venit ieri la restaurant un grup de 8 tinere. Toate de culoare neagra , dar numai una de culoare albă.  Cea de culoare albă avea în mână o pungă cu banane. Ăsta a fost momentul în care eu m-am amuzat foarte tare și am zis: ,, A adus banane pentru tinerele de culoare neagră ca să le țină pe toate la un loc, ca să nu fugă „.

O duminică plăcută!  :-*

2 gânduri despre “O glumă de prost gust

Lasă un răspuns

