Pink as fuck!

Neatza!  🙂 Ce mai faceți!  Și eu sunt bine!  Ei bine nu am avut o dimineață #pinkasfuck și nici nu sunt îmbrăcată de genul, dar am văzut poza asta și mi-am zis ,, Hmm,ăsta e un titlu bun după o așa de lungă absența” (12 septembrie) Nu știu ce am făcut în acest timp și nici de ce m-am oprit din a mai scrie… mă tot plâng de oboseală în ultima vreme…probabil că ăsta e motivul…

Sunt la muncă acum … vă salut pe toți și vă doresc o zi de sâmbăta minunată și însorită! Nu știu cum e la voi, dar la mine e soare și un miros plăcut de primăvară.  Ce-ar fi să îmi spuneți voi? Mi-ar face o mare plăcere să vă citesc comentariile… :-* ♡ ❤ :-*

6 gânduri despre “Pink as fuck!

  1. Bine ai revenit! Și eu a trebuit să lucrez azi câteva ore… Deși sâmbăta eu de obicei nu lucrez. A fost o zi însorită, 16 grade … tare frumos. Să tot fie așa zile (însorite, nu de muncă). 🙂

    Dar da, e un titlu bun, and everything could be pink as fuck. Even the life sometimes.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

