About 5!

aa610d6aa6ddae9d80fffedf15015cda

Bonjour dragii mei!

Am început articolul cu roșu,(pardon dreptul ), culoarea focului. Mă regăsesc în ținuta aceasta. Pot menționa că ador combina asta. Eu aș purta-o într-o zi însorită prin centrul orașului! Sunt mare fană genului acesta de fuste.Recunosc! Nu sunt de acord cu lungimea fustei. Eu aș prefera-o până la genunchi. Altfel s-ar vede sandalele astea adorabile!! ❤

b36102daab00902f500842883e67e0ed

Sunt adepta genților mari dar și a celor mici. Depinde de ținută! Ador modelul și culoarea genții!! ❤

d7b240445d8c002632b542717428897c

Mă macină o întrebare de fiecare dată când privesc poza asta! Voi când priviți poza asta la ce vă gândiți? Eu mă gândesc la #orizontală!! Exact…în poza asta efectiv totul este pe orizontală…nasturii, dungile fustei, picioarele,tocul cui. Dar ce e cel mai interesant , e fapul că nu e enervantă ideea de ,,orizontală”, aș asemăna-o cu un fel de artă, un fel de fashion art!

91968633953f36ac85cf5366a54e5951

OMG!! Dishul ăsta arată wow! Cu farfuria asta m-aș duce la Master Chef și precis aș câștiga! Probabil vă întrebați ce este… Biban de mare cu piure de lămâie și dovlecel. ❤ ador platingul!

fdbabf7a828f62855d43eabd401e0d9c

Modernă, nonconformistă,haotică! Biblioteca asta pare simplu de realizat! E pe gustul meu! ❤

6 gânduri despre “About 5!

Lasă un răspuns

