Mincinosii, E. Lockhart

mincinosii_1_fullsize

O familie frumoasa si distinsa.
O insula privata.
O fata vulnerabila si indragostita.
Un baiat curajos, plin de pasiune.
Un grup de patru prieteni, Mincinosii, a caror prietenie se dovedeste a fi distructiva.
O revolta. Un accident. Un secret.
Minciuna dupa minciuna.
Dragoste adevarata.
Adevarul.

Citeste Mincinosii. Si daca te intreaba cineva cum se sfarseste, minte, pur si simplu!

bcedea558d4578b94c7b2dd6ec95b028

Cadence Sinclair Eastman, hotărăște să-și creeze un micuț grup cu trei prieteni de-ai săi, Gat, Windemere și Johny, un grup al „Mincinoșilor”. Toată intriga cărții se învârte în jurul acestui grup, ce se va dovedi că joacă un rol decisiv în istoria familiei Sinclair. Deși Cadence suferă un accident la cap, aparent, acesteia i se ascunde trecutul unei zile „din a cinsprezea vară” petrecută pe această insulă, o zi cu un impact enorm asupra demersului „normal” al lucrurilor.

Intrăm în familia Sinclair: veche, de renume, bogaăa și impozantă. Cadence este prima nepoată, cea mai mare verișoară din noua generație Sinclair. În fiecare vară, întreaga familie se strânge pe insula privată pe care o deține, iar Cadence împreună cu verii săi Johnny si Mirren și cu prietenul lor, Gat, redevin an de an. În vacanța în care avea 15 ani, Cadence suferă un accident. Din cauza traumei ajunge să fie amnezică, iar toată lumea se ferește să-i spună adevărul. În următoarea vară, tânăra nu revine pe insulă, ci călătorește. Verișoara ei nu-i răspunde la e-mailuri, pentru că trebuia singură să-și aducă aminte.În următoarea vară se întoarce pe insulă și își dă seama că totul e diferit. Mirren, Johnny, Gat, chiar și mama ei refuză să-i spună despre ziua accidentului. Astfel, Cadence începe să-și amintească frânturi, iar spre sfârșit află adevărul.

În următorul an, aceasta se întoarce pe insula familiei, hotărâtă să își recapete amintirile pierdute, să pună cap la cap piesele ce lipsesc și să reconstruiască povestea verii accidentului. Însă ce va descoperi, întrece orice și-ar fi putut imagina.

Chiar că trebuia să-și dea seama singură!

1ab960491b25492acfb3a1c1399a0c4c

Citate…

„- E doar o casă. Multe case par înspăimântătoare noaptea, dar dimineața arată din nou prietenoase.”

„O să-mi dovedesc că sunt puternică, atunci când toți mă cred bolnavă.

O să-mi dovedesc că sunt curajoasă, atunci când toți cred că sunt slabă.”

„Mă doare capul tot timpul. Nu știu ce să fac să înceteze durerea. Pastilele nu funcționează. Cineva îmi despică creștetul capului cu toporul, un topor tocit, care nu reușește să-mi străpungă craniul dintr-o singură lovitură. Oricine îl mânuiește, ajunge să-mi hăcuiască țeasta, lovind o dată și încă o dată, dar nu tot timpul fix în același loc. Am o mulțime de răni.”

Părerea mea… Pe mai toată durata romanului am fost confuză.Da, la finalul acela nu m-am așteptat, însă am fost confuză destul de frecvent. Mie nu mi-a plăcut! O recomand numai celor care sunt curioși…eu nu sunt de fel curioasă, poate d-asta nu mi-a plăcut.

 

Un gând despre “Mincinosii, E. Lockhart

Lasă un răspuns

