Top 5 ținute!

11fab22b586d6cde03cd9fb08b83b0cbd

Prima ținută îmi place foarte mult.Alb-negru, fără nici-o pată de culoare… Nu-mi pot da seama dacă este o rochie sau e compusă din două piese vestimentare, în orice caz ,  ținuta aceasta elegantă este pe gustul meu. Și să nu uit să menționez faptul că ador colierul. ❤

sweater Mohito / pants TopShop / blouse H&M

Îmi place foarte tare ceea ce văd. O ținută de zi, ideală pentru zilele primăvăratice / tomnatice. Ce îmi place ? Voi începe prin a spune că pluoverul acela roșu împletit m-a cucerit, iar faptul că mai este și lung… păi are punctajul maxim din partea mea. La blugii cu talie înaltă îmi place  faptul că sunt tăiați dar nu la fel pe ambele părți! ❤

3

47b9cd2913e8a828928c41b71ca0200d

O ținută de zi ușor ,,ciudată” aș numi-o eu. Personal ador ideea … mov, crem, verde închis și blugi ,,boyfriend”. Câți dintre voi ați purta o astfel de ținută sau ceva asemănător? Eu aș purta! ❤

4

544381874511b60403d2ffb193f8d449

Vine vara, bine-mi pare! Sunt nerăbdătore să port iar haine colorate și înflorate…așa, ca de vară! Vouă vă e dor de vară? lOOking 4 the summer!

5

f3e4a9e3775f8e3c3379f2f84aff6c77

O ținută foarte frumoasă, compusă din două elemente cheie  ,,bulinele” și ,,verdele muștar”. Ador aceste două elemente, împreună sau separat…de fapt nici nu contează, căci sunt minunate în ambele feluri! ❤

Aștept părerile voastre! Pe curând! ღ ✿

Un gând despre “Top 5 ținute!

Lasă un răspuns

