Citatul zilei…

 

 

d1b695d0b20eaaced0182235d7485f0f

„Apa nu păstrează amintiri, ea te spală. Le şterge şi te duce undeva. Nu mai ţii minte că, de fiecare dată când mergeam la mare, încercai să mă înveţi să înot? Doar că mereu marea îmi părea nouă, nemaîntâlnită. Necunoscută. Parcă era mereu aici. Mă temeam de ea, nu aveam încredere în ea, şi de aia nu am putut să învăţ să înot. Mă simţeam ca într-o luptă, iar marea câştigă mereu, pentru că nu puteam să am încredere în ea. Pe tine mereu te iubea. Pe atunci intram până la piept şi ieşeam neîncrezător. Tu îmi făceai mereu cu mâna din depărtare. Da, pe tine te iubeşte apa. Pe mine mă iubeşte pământul.”

(,,Îmblânzitorul apelor” de A. R. Deleanu).

Un gând despre “Citatul zilei…

  1. Masaru Emoto este primul cercetător care a demostrat că apa are posibilitatea de a memora și de a transmite informație… Ce trebuie să știm este că suntem îmconjurați de un OCEAN de IUBIRE, noi oamenii fiind singurii care experimentăm, în mod absolut prostesc…neiubirea.

    Apreciază

Lasă un răspuns

