Citat

e61ade13315ca2cd1037a476e792a3d5
„Din păcate, onorați domni, trăim într-o lume în care viața fiecăruia depinde de alții. Nu e de ajuns să visezi. Mai trebuie să nu vină cineva care să te azvârle într-o cocină. În zadar am vrut eu să fiu bună și generoasă. M-am ferit să fac vreun rau cuiva. Și la ce mi-a folosit?Idealismul nu valorează doi bani, credeți-mă, dacă nu ai și puțin noroc.”
„Mi-ar fi plăcut grozav să pot trece prin viață urcată pe tocuri înalte,ironică și superficială.”
               („Calomnii mitologice”,Octavian Paler)
90b803e3f2c7b105ee3fb19058eda560
9 gânduri despre “Citat

  1. Existența, sub infinitele forme de manifestare înseamnă RELAȚIE. Armonizaea acesrtora nu depinde atât de ceilalți, cât depinde de TINE. Nu trebuie să fi înțeles de ceilalți, este suficient să-i înțelegi TU. Cînd nui vei mai vedea răul din jurul tău ca RĂU, atunci el nu va fi ghăsit corespondent în tine. În această clipă ești cu adevărat LIBER.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

