Miercuri #1

f2de51e2457305a4a492081c9b2ca06c

O pagină din jurnal…

Îmi plac zilele de miercuri. Sunt zilele în care nu lucrez dar care trec prea repede. De mult timp nu am mai petrecut o miercuri ca asta. A fost specială, impropriu zis, doar că am simțit că am avut mai mult timp pentru mine, că am făcut mai multe lucruri decât în miercurile precedente.

Dragă Jurnalule! A trecut mai bine de un an de când nu ți-am mai scris. Îți mai amintești de ce? Ei bine, încă nu mă simt capabilă să termin ceea ce am așternut pe hârtie la momentul respectiv. Probabil că niciodatâ nu voi termina…astâzi m-am mutat în mediul virtual și ai face bine să mă asculți ca pe vremuri.

Deși este ziua mea liberă de fiecare dată mă trezesc de la 6 am. Da, e o nebunie numită obișnuință. Astăzi, însă ,imediat ce m-am trezit, am luat cartea Mihaelei Radulescu ,,Cum iubesc bărbații” pe care am terminat-o câteva ore mai târziu. Pe la 10 am am plecat la shopping. Am fost în mai multe magazine,însă nu mi-am cumpărat decât o pereche de jeans de la Terranova și un pulover verde de la Piazza Italia. Recunosc că iubesc dulciurile! De la Pandora am cumpărat o prăjitura cu căpșuni,kiwi și ananas pe care am devorat-o imediat de am ajuns acasă.

După amiază am făcut o curățenie generală în casă, apoi am spălat-o pe Tina și am ieșit la plimbare. Surprinzător, am ațipit pentru o oră, apoi m-am trezit și m-am apucat de ,,Comedia modernă”,John Galswoethy dar și de ,,Cei 1oo”, Kass Morgan. Trebuie să recunosc că sunt mai calică de fel..doar mă știi! Am avut timp să mă uit și la 2 episoade din ,,Jurnalele Vampirilor”și sunt la sezonul 4 episodul 17 , e de necrezut cum de am avut răbdare să mă uit  până acum… poate pentru că mi se pare un serial  captivant și îl iubesc în secret pe Damon sau poate pe Klaus. Clar nu mă pot hotărâ!

Cam atât pentru azi! Noapte bună!

vreme-820x300

4 gânduri despre “Miercuri #1

  1. Comentarile mele deranjează și asta în ciuda faptului că-mi respect atât de mult semenii încât nu pot să-i mint, să le spun lucruri care le fac plăcere…de dragul plăcerii și în care nu cred.
    Dar eu nu doresc aprecieri, însă cred că numai sinceritatea, adevărul, fie el venit și din afară, ne poate ajuta.
    Trecutul trebuie stins, el o data trecut trebuie lăsat să moară, devine balast, ne împiedică să vedem NOUL cu o minte curată, proaspătă, clară. În această idee a ține un jurnal în care să-ți notezi toate cele petrecute seamănă cu suflatul nasului în batistă…și apoi privitul produsului. Sună scârbos, dar asta este. Jurnalul este bun ca terapie…Să vedem DACĂ (?!) nu cumva TOT ceea ce facem nu se repetă sub o formă sau alta. Oare putem spune că în fiecare zi facem ceva ced n-am mai făcut niciodata, sau ne învârtim într-n cerc vicios?!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

