Pofta…bat-o vina!

Am o durere de cap ingrozitoare. Astazi am fost la mall cu prietena mea Iris.Ne-am holbat la mobilierul de la Ikea , am mancat la Taco Bell … am fost pentru 7 ore un fel de Shopaholice… si am fost foarte aproape sa pierdem ultimul autobuzul cu care trebuia sa ne intoarcem acasa.

Iubim reducerile, le adoram…doar suntem femei…ca doar ce-i frumos si nou chiar si lui Dumnezeu ii place.

a837c30acc378fcf691e7bcc3b5aee0f 69ba73062f12484796b8237d1f1ea88b

b4c4412f2014619d00ef48bd4901217a

Nu stiu cati dintre voi ma urmariti…cati imi cititi recenziile…am un stil mai greoi de a ma exprima si pun prea mult accent pe detalii. De multe ori Iris imi spune ,,OK,treci mai departe” sau alteori ,,daca tu imi povestesti pana si cel mai mic detaliu din carte, nu vad de ce as mai citi-o”.Are dreptate!

Shopaholic-Woman-600x375

Dupa ce am terminat shoppingul, am fost sa bem cate o cafea.Ne-am comandat aceeasi cafea, Ice caramel latte machiato, surprinzator intrucat avem gusturi diferite.Ea e mai mult pe espresso single iar eu pe instant coffe. Imi doream sa aiba frisca si sirop de caramel pe desupra, in genul celor de la Starbucks, in schimb  am primit altceva; respectivul barman, a pus intr-un blender un shot de espresso, gheata, putin lapte si sirop de caramel. A pus blenderul pe on si mi-a turnat continutul in pahar …fara frisca, fara sirop de caramel. M-am uitat la pahar trista…Espresso imi face rau in doua moduri; imi face mainile sa imi tremure si imi provoaca dureri de cap. Sunt om si din cand in cand am si eu pofta mai ceva ca femeile insarcinate, chiar daca stiu ca imi face rau...pofta…bat-o vina!

DSC_0216

Bluza Tally Weijl – 6 euro.

DSC_0217  DSC_0218

Jeans cu talia inalta Zara – 13 euro.

DSC_0219

Fusta Stradivarius – 6 euro.

DSC_0222

Fusta Stradivarius – 6 euro.

DSC_0223

Bluza Terranova – 3 euro.

DSC_0228 DSC_0230

Lumanare Ikea -1,50 euro.

Dragii mei!

  1. Gusturile nu se discuta ; gusturile ne definesc!
  2. Acesta nu-i un blog de lauda , acesta-i doar un blog personal!

Pe altadata!

9 gânduri despre “Pofta…bat-o vina!

Lasă un răspuns

